czwartek, 22 grudnia 2011

Mini albumik - pomysł na prezent







Witam! Jak tam Wasze przygotowania przedświąteczne? Macie już wszystkie prezenty? jeśli nie, to może wykorzystanie ten pomysł i stworzycie w ramach prezentu mini albumik? Jest jeszcze trochę czasu  - w nocy np :)

Mój album powstał na bazie podkładek  pod piwo. Użyłam do niego papierów Galerii Papieru oraz drobnych skrawków różnego pochodzenia. Album jest mały, więc dodatków nie ma zbyt wiele, ale świetnym elementem ozdobnym są ćwieki żakardowe Doliny Tęczy oraz naklejki ze zwierzakami (księgarnia). Album wysłałam pocztą, więc postanowiłam go dodatkowo opakować - wykorzystałam pudełko (chyba po portfelu) i delikatnie je ozdobiłam.




Pozdrawiam i życzę dużo twórczego czasu! :) Bea


Użyte materiały:
Małe arkusze 15x15cm z Galerii papieru:
- Cudowne Lata 7
- Herbatka dla dwojga 6
- Herbatka dla dwojga 7
- Herbatka dla dwojga 8
Klej Magic
Ćwieki Żakardowe:
- samoloty
- stempel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz