poniedziałek, 23 kwietnia 2012

XII wyzwanie CraftManii - jest zabawa, są kolory Fresh!

Witam w kolejnej odsłonie naszego wyzwania miesięcznego - eksplozja kolorów - szczegóły znajdziecie tutaj.





Kolorów wystarczy użyć trzech, ale u mnie jest więcej. Piękne papiery z kolekcji Fresh są idealne do barwnych, energetycznych prac, zwłaszcza chłopięcych, więc moje kolorowe LO powstało właśnie przy ich użyciu. Zabawa kojarzy mi się z kolorem, takie też użyłam foto - zabawowe. Malutki, bezzębny jeszcze Tymek bawi się w "akuku" chowając się pieluszką - na fotce udało mi się złapać jego ulubiony moment - gdy ściągam z jego twarzy pieluszkę.





Użyte materiały:
Papiery Fresh:  niebieskizielony, żółty, czerwony, zakręcone kolory;
Kwiatki czerwone Doliny Tęczy;
Ćwieki epoksydowe - z miksu dowolnego dostępnego tylko na zlotach;
Ćwieki antyczne srebro gładkie 4,5mm;
Ćwieki czerwone 4,5mm;
Perlen-pen pastelowy żółty.

***
Pozdrawiam i życzę miłego, kolorowego dnia! Bea

2 komentarze: