piątek, 17 sierpnia 2012

dla odmiany - znowu tag ;)

Witam wszystkich serdecznie!


Nie mogę przestać robić tagów! Dzisiaj prezentuję Wam pracę, w której wykorzystałam rodzinne zdjęcie, a na nim ja z moją młodszą siostrą.

Bazą taga jest papier z kolekcji Dreamer 7 Dots Studio - Sleepless. Następnie doszła do tego cała masa dodatków! Najpierw ozdobny element z tej samej kolekcji, kawałek koronki, a wszystko przyklejone na taga z zestawu naklejek. Na zdjęciu widnieje również naklejka z tego samego zestawu, ale podklejona taśmą piankową.
 
Etykietkę pokryłam warstwą srebrnego tuszu pigmentowego i dodałam srebrny metalowy ćwiek - pasuje idealnie!
Na sam koniec drobne szczegóły. Poza sznurkiem, dodałam małą, białą, papierową różyczkę, zawieszkę kluczyk i kropelki przezroczystego Glass Effekt Gel.

 
Takie tagi to również świetny pomysł na gromadzenie wspomnień! Wystarczy spiąć je razem i mamy świetny album! I tak właśnie zamierzam zrobić. :)

Pozdrawiam serdecznie,
Anuszka


Produkty ze sklepu, których użyłam:
7 Dots Studio, Dreamer - Sleepless
7 Dots Studio, Dreamer - Elements 12x12
7 Dots Studio, Dreamer - Stickers 12x12
Ćwieki metalowe antyczne srebro 6 mm 
taśma piankowa 1,2 mm
papierowe różyczki małe białe
zawieszka kluczyk
Glass Effekt Gel
klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz