poniedziałek, 12 listopada 2012

Zimowa zawieszka

Witam serdecznie!


Na obecne wyzwanie Craftmanii postanowiłam przygotować zawieszkę, która swoim kształtem przypominać będzie śnieżynkę.
Wycięłam ją z papieru i posypałam brokatem biało-różowym. Następnie wycięłam rozetkę z papieru Scrap Cake - Przytulne święta - koszyk pełen kartek.
Następnie dodałam domek wycięty z papieru Przytulne święta - małe cuda i dodałam elementy wycięte z książeczki - Przytulne święta. Na koniec uzupełniłam kompozycję zawieszką renifera i papierowym mini kwiatuszkiem.
I gotowe! Po zrobieniu tej zawieszki coś mi podpowiada, że mój okres świątecznego kartkowania muszę uznać za otwarty. Co mnie nieco przeraża, bo wolałabym lato! :)

Pozdrawiam serdecznie!

Anuszka

Produkty, których użyłam:
The Scrap Cake - Przytulne święta - koszyk pełen kartek
The Scrap Cake - Przytulne święta - książeczka
The Scrap Cake - Przytulne święta - małe cuda
Papierowe mini kwiatuszki - białe
Nożyczki precyzyjne
Klej Magic z precyzyjna końcówką
Brokat biało-różowy mały

2 komentarze: