poniedziałek, 9 września 2013

Sezon ślubny jeszcze w pełni

Witajcie!
Sezon ślubny jeszcze w pełni, więc i robienie kartek na tę okazję nadal nie ustaje. :) Tym razem połączyłam róż z kremem i powstałą taka oto karteczka.
Połączyłam ze sobą kremowo-białe papiery Lemonade - Vintage Basics 04 i UHK - Sklepy Cynamonowe, Creme Brulee z różowymi kawałkami, które znalazłam wśród swoich skrawków.
Do tego wycięłam liście z papieru Lemonade - Victorian Garden 02 i wszystko przykleiłam taśmą piankową.
Nie mogło zabraknąć również ramki zrobionej z białej masy plastycznej.
Dodałam również wstążkę i kremowy ćwiek perłowy.
Na koniec dodałam perełki białym Perlenpenem.
Pozdrawiam serdecznie,


Produkty ze sklepu, ktorych użyłam do swojej kartki:
Lemonade - Vintage Basics 04
UHK - Sklepy Cynamonowe, Creme Brulee
Lemonade - Victorian Garden 02
biała masa plastyczna
foremki MS ramki
biały Perlenpen
klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz