piątek, 7 lutego 2014

Delikatny tag z metalową ramką

Cześć,
Widziałyście nowe ćwieki Craftmani, metalowe ramki w kolorze czerwonej miedzi? Dla mnie to ćwieki marzenie - uwielbiam małe metalowe ramki. Ale zawsze obawiałam się, czy przyklejone po prostu nie odpadną, nie będą za ciężkie. Te są idealne - są bardzo lekki i dzięki mocowaniu jak ćwiek, mam pewność że zostaną na pracy na zawsze.


Kartkę wykonałam na papierach z kolekcji Dobrze wiedzieć - A po coDaleko jeszcze.


Ćwiek ma kolor czerwonej miedzi. W tej pracy chciałam aby był jaśniejszy. Pomalowałam go więc gesso, a następnie kostką ścierną przetarłam tak, aby było widać miedziany kolor na kopułkach.


Obok ćwieka umieściłam koronkową kokardę, którą urozmaiciłam białymi kwiatami zabarwionymi herbatą oraz różyczką z masy plastycznej Marthy Stewart.


Oprócz różyczki, na pracy są jeszcze narożniki wykonane z masy. Ostatnim dodanym elementem, jest beżowa perełka, która idealnie zwieńczyła tag.

pozdrawiam,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz