czwartek, 24 lipca 2014

LO z odrobiną nostalgii...

Witajcie

Dzisiaj mam dla Was pastelowe romantyczne LO ze zdjęciem  Lili -  córeczki naszej Tęczowej Bei :)
Bea robi swoim dzieciakom świetne zdjęcia, a mnie czasem uda się "podkraść" któreś z nich ;)

Poniższe zdjęcie Lili przy ogrodowej furtce jest jakby z dawnych lat , dlatego idealnie pasuje tu mój ukochany shabby chic, przetarcia, naddarcia i postarzania :)

Bazę LO stanowi papier Princess Charlotte z jednej z ostatnich kolekcji firmy Prima. Brzegi ozdobiłam stemplowanym borderem.
Dodatkowo wykorzystałam kawałki papierów Nie Zapomnij Mnie 03 z Lemoncraft ( stronę w kropki ) oraz Panna Oliwia Studio75 i Koktajl bananowy Piątku13-go ( chorągiewki ) W ten sposób nie zmarnują się żadne ścinki ;)


Kwiaty w ramce z masy Clay wykonałam samodzielnie, wykorzystując m.in matę i dłutka. Środki zdobią białe pręciki. Obok kwiatów przycupnął motylek

 perłowy ćwiek w kolorze cappucino:

 łososiowe półperełki:


Dodatkowo wykorzystałam:

formę alfabet ( do wykonania napisu Lili )
wykrojnik serwetkę
dziurkacz brzegowy korona
żółty perlen-pen ( do wykonania środków kiatuszków na papierze pod zdjęciem )

miłego popołudnia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz