poniedziałek, 2 lutego 2015

Tęczowa załaga - ostatnia odsłona :)

Witajcie, dziś przedstawimy ostatniego nowego członka zespołu, wspaniałą i super zdolną Karolinę Czajkowską, która została mianowana ambasadorem marki Dolina Tęczy.



Nazywam się Karolina Czajkowska, mam 25 lat i mieszkam w Łodzi. Z zawodu jestem architektem. W świecie scrapowym posługuję się swoim imieniem i nazwiskiem i nazwą mojego bloga - fikcjajestmodna
Scrapbooking poznałam około 3 lata temu i od razu wiedziałam, że jest to coś stworzonego dla mnie. Wykorzystywałam każdą wolną chwilę na przeglądanie blogów, podpatrywanie kursów i własne próby tworzenia, ale tak naprawdę dopiero w przeciągu ostatniego roku powoli staram się "rozwijać skrzydła" i odnajdywać siebie w tym wszystkim. Wciąż się uczę i próbuję nowych rzeczy i wszystko, bez wyjątku zdobywa moje serce. Swoją scrapową przygodę zaczynałam głównie od kartek, teraz zakochuję się na nowo w najróżniejszych formach i technikach, takich jak prace mixed-mediowe, LO, art journale, altered-art, albumy, blejtramy, ale kartki nadal uwielbiać robić :)
Oprócz scrapbookingu i architektury lubię dobry film i dobrą książkę, spędzać czas z przyjaciółmi, dużo się śmiać oraz wyznaję życiową zasadę, że nie da rady bez czekolady ;) 

Czuję się zaszczycona i cieszę się niesamowicie z możliwości zostania Ambasadorem marki Dolina Tęczy :) Dziękuję bardzo Kamilce za to wyróżnienie.

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce :)






Ponadto w skład naszej Tęczowej Załogi wchodzą niezmiennie:

Kamilka, jako właściciel sklepu oraz wsparcie projektanckie :)

 Ewa, Yvette, jako projektant gościnny.

Bea, jako koordynator załogi oraz wsparcie projektanckie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz