sobota, 7 maja 2016

Podziękowania w ramce

Pozostając nadal w klimatach majowych - czyli komunijnych, mam dla Was dziś ramkę - podziękowanie dla Chrzestnego. Ramka jest przestrzenna, bogato ozdobiona kwiatami, można ją postawić lub powiesić.









Idealnie sprawdziły się tu kwiatki Doliny Tęczy - nie dość, że ich wybór kolorystyczny jest naprawdę spory ( mi akurat potrzebne były tu niebieskie), to jeszcze w sklepie CraftManii znajdziecie przeróżne pręciki, którymi można wzbogacić same płatki.



A na koniec sposób na sklerozę ;) Planowałam umieścić ćwiek nad tekstem - tak jak jest teraz. Ale przykleiłam już tekst do ramki, a o ćwieku zapomniałam... Nic straconego - nie trzeba odrywać przyklejonego już papieru, ani zaczynać całej pracy od początku ;) Wystarczy odciąć wąsy ćwieka, podkleić go kosteczką 3d (jeśli jego tył nie jest zupełnie płaski) i w takiej postaci przykleić do planowanego miejsca :)





Ze sklepu CraftManii polecam:



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz