poniedziałek, 7 listopada 2016

Świateczne w klasycznej kolorystyce

Witajcie serdecznie :)

Dziś mam dla Was dwie karteczki świąteczne w klasycznej kolorystyce, czyli połączeniu beżu/bieli z czerwienią i zielenią. Wykorzystałam fantastyczną kolekcję świątecznych papierów Galerii Papaieru, a jako dodatki - czerwone i zielone kwiaty Doliny Tęczy oraz cudne i dodające blasku brokatowe ćwieki - polecam!!!
Całość "oprószona" jest białym gesso i sztucznym śniegiem, a tło zyskało głębi dzięki zembossowanym białym pudrem śnieżynkom.

Przyznaję, że choć rzadko robię kartki w takiej kolorystyce (jakoś mi nie wychodziło do tej pory), tak te robiło mi się fantastycznie, i efekt też mnie zadowala, więc - chyba będzie ich więcej :D



















Do wykonania kartek użyłam:






Pozdrowiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Ależ są cudne!!! Fantastycznie podane tradycyjne kolory Świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pierwszy raz w tym roku zaczęło mi jako tako wychodzić w tych kolorach :D
      Dzięki :)

      Usuń