poniedziałek, 16 stycznia 2012

wyzwanie styczniowe - kolejna porcja inspiracji








 Witam w Nowym Roku! Kartka na Wyzwanie CraftManii jest jednocześnie moją pierwszą tegoroczną kartką. Moja okrągła praca powstała tak na prawdę bazując na wielu kółeczkach - okrągłe kartka, okrągłe motywy ozdobne, okrągłe ćwieki i kryształki. A całą tą okrągłość przełamują delikatne motywy roślinne - gałązki, które wykonałam z pręcików i kwiatków Doliny Tęczy.











Po świątecznych pracach zatęskniłam za romantyczną i pastelową kolekcją The Scrap Cake - Jasna Strona Życia. Moja kartka z założenia miała być kobieca, kwiatowa i połyskująca, stąd też delikatne papierowe kwiaty i iskrzące się ćwieki z Doliny Tęczy (które okazało się, że są dobre nie tylko do zimowych prac). Do tego dodałam rozetki stworzone z zagiętego w harmonijkę papieru, aby dodać pracy przestrzenności. Końcowym akcentem jest odrobina perełek w płynie na kartce z życzeniami i brokatu  na gałązkach, aby było jeszcze bardziej błyszcząco i mieniąco. :)







Użyte materiały:

Klej Magic
Papier Herbatka dla Dwojga 03,Herbatka dla dwojga 4
Ćwieki - kaiser wendy evelyn, kaiser prairie lane
Czerwone pręciki
Kwiatki Dolina Tęczy - czerwono-zielone, białe
Kryształki Zielone 
Błękitne poranki  
Pełne Kieszenie 
biały perlen-pen 
brokatowy biały ćwiek 
biały brokat 

1 komentarz: