poniedziałek, 24 września 2012

Bajkowe zakładki z pastelowymi ćwiekami

Witam wszystkich serdecznie!


Postanowiłam połączyć moją miłość do czytania i baśni i tak powstały pastelowe zakładki, ozdobione przepięknymi obrazkami wykonanymi przez Marie Desbons (niesamowicie pozytywnie nastrajające prace!).

Idealnie do tego klimatu pasowały papiery The Scrap Cake - One Moment in Time. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała również czegoś z tekstem - stąd też UHKowa kolekcja - Le Journal. Pierwsza zakładka powstała z połączenia One Moment in Time - Każdy mój dzień i Le Journal - Sienkiewicz. Do tego koło wycięte z papieru One Moment in Time - W moich dłoniach i niewielki akcent w postaci liczb wyciętych z bingowego paska papieru. Na sam koniec dodałam pastelowe ćwieki 4,5 mm. - nasz produkt miesiąca :)
 
Druga zakładka to zestawienie One Moment in Time - Tak wiele zostaje i Le Journal - Journal. A do tego przeurocza "świnkowa pani". ;)
 
Zakładki są chyba zbyt urocze, jak na moją ostatnią lekturę - czyli thrillery medyczne i kryminały, ale cóż - czemu nie! :)
Pozdrawiam serdecznie!
Anuszka


Produkty ze sklepu, których użyłam:
One Moment in Time - Każdy mój dzień
Le Journal - Sienkiewicz
One Moment in Time - W moich dłoniach
Le Jounal - Bingo
Pastelowe ćwieki 4,5 mm
One Moment in Time - Tak wiele zostaje
Le Journal - Journal
Klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz