środa, 26 września 2012

Nasze wyzwanie: dwukolorowo-kontrastowo








Witam serdecznie. Już koniec miesiąca, ale nasze kontrastowe wyzwanie nadal trwa. Dziś prezentuję moją dwukolorową karteczkę. Poza planem realizacji wyzwania, miałam postanowienie - wykorzystać resztki. Połączyłam tu różne żółte skrawki papierów z kolorem chabrowym.

Do ozdobienia motywu wykrojnikowego użyłam transparentnej farbki perlen pen, którą zaraz po nałożeniu posypałam brokatem. W samym środku umieściłam metalowy kwiatek z transparentnym ćwiekiem.

Całość jest warstwowa i dodatkowo udekorowana gdzieniegdzie pastelowym żółtym perlen penem. W niższej strefie kartki znalazły się trzy chabrowe kwiatki z koralikiem - perełką w środku.


Przypominam, że swoje prace wyzwaniowe zgłaszacie TU.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)
Bea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz