czwartek, 20 grudnia 2012

Ptasie Święta

Witam serdecznie!

Dziś kolejna porcja świątecznych kartek. Obie z zimowymi ptaszkami.
Na pierwszej kartce wykorzystałam papier Studio75 - Winter Time 02. Wytłoczyłam go i dodałam perłowe kropeczki przy pomocy białego Perlen Pena.

Następnie wycięłam listki z arkusza Świerszcz za kominem 02 i dodałam kropelki przezroczystego Glass Effekt.
Nie mogło zabraknąć gałązek wyciętych dziurkaczem gałązka sosny i śnieżynki posypane brokatem.
Druga karteczka powstała na bazie papierów Herbatka dla dwojga 4 i Aż nastanie świt 04. Do tego dodałam wykrojnikowe kółko wycięte z papieru Świerszcz za kominem 05.
Do tego brokatowa gałązka, przeszycia i przytuszowane brzegi.

Mam nadzieję, że kartki zainspirują Was do świątecznego tworzenia. :)
Pozdrawiam serdecznie,




Produkty ze sklepu, których użyłam:
Studio75 - Winter Time
Perlen Pen - biały perłowy
Galeria Papieru - Świerszcz za kominem 02
Glass Effekt Gel - przezroczysty
Dziurkacz - gałązka sosny
Brokat biało-różowy mały
Galeria Papieru - Herbatka dla dwojga 4
Galeria Papieru - Aż nastanie świt 04
Galeria Papieru - Świerszcz za kominem 05

1 komentarz: