środa, 5 grudnia 2012

Śnieżynkowo i Skrzyście - grudniowe wyzwanie CraftManii

  Witajcie


pora na ostatnie w tym roku - grudniowe  wyzwanie miesiąca z CraftManią. Śniegu na razie jak na lekarstwo, dlatego proponujemy śnieżne wyzwanie:

Śnieżynkowo i Skrzyście

zasady:
1.  wykonaj dowolną pracę za wyjątkiem kartki. Kolorystyka zimowa - biel, szarości, błękity, jasne pastelowe turkusy. Motyw śnieżynki lub gwiazdki jako główny element lub w dużej ilości. Dodatkowo - brokat w ilości dowolnej.
2. NIE musisz używać materiałów z naszego sklepu - więc bawić może się każdy :)
3. Zamieść swoją pracę na blogu lub w galerii internetowej a następnie dodają ją za pomocą inlinkz, narzędzia umieszczonego na samym dole tego posta.
4. Zabawa trwa do końca grudnia.
5. Każdy kto nadeśle pracę otrzyma tradycyjnie  rabat w wysokości 15% na jednorazowy zakup produktów Dolina Tęczy.
6. Dodatkowo autor  najciekawszej pracy otrzyma dowolny, wybrany przez siebie zestaw ćwieków Doliny Tęczy 

Zapraszamy serdecznie do wspólnej zabawy :)

Bardzo prosimy o uważne czytanie zasad zabawy - w razie wątpliwości  pytajcie mailowo!
Miło nam będzie, jeśli umieścicie wykonane prace na Waszych blogach z odnośnikiem do naszego wyzwania :)

Dzisiaj pierwsza z inspiracji od Tęczowej Ani



Zima czasem nas nie rozpieszcza i śniegu nie ma. Dlatego przygotowałam sobie zawieszkę na okno ze śnieżkami. Ot, taką namiastkę zimy na bezśnieżne dni.


Zawieszkę wykonałam z akrylowej bazy na album. Odbiłam na niej śnieżynki, zembossingowałam i dodałam białe kropki perełek.


Górę zawieszki pokryłam sztucznym śniegiem, który posypałam brokatem. Kokardkę spięłam białym perłowym ćwiekiem.



zachęcam do zabawy - moze razem wywołamy snieg - święta już blisko :)

Ania

5 komentarzy:

  1. jak można otrzymać kod rabatowy za uczestnictwo w wyzwaniu, bo już się nie mogę doczekać złożenia zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o jeszcze chwilkę cierpliwości. :)

      Usuń
    2. od dziś można się zgłaszać mailowo po kod rabatowy :)

      Usuń
    3. super, na pewno to zrobię :)

      Usuń