poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dla mojej gwiazdeczki - styczniowe wyzwanie Craftmanii

Witam wszystkich!


Obecne wyzwanie Craftmanii to świetna okazja do stworzenia niepowtarzalnych kartek. Ja postanowiłam zrobić ją w słodkich pastelach.
Poszczególne warstwy mapki potraktowałam jako kolejne wykrojnikowe kształty, które nałożyłam na siebie tworzą przestrzenną pracę.
Bazą są tutaj papiery One Moment in Time. Do tego dodałam najnowsze mini ćwieki - białe perełki, które nazywam mikro-ćwiekami. :)
Do tego duża ilość brokatu i białego perlenpena.
A jak Wam idzie praca z nasza mapką? Mam nadzieję, że jest ona dla Was równie inspirująca, co dla mnie. Swoje prace dodawajcie TU.

Produkty, których użyłam:
One Moment in Time - Jeśli uchwycisz chwilę
One Moment in Time - Za jedno bicie serca
One Moment in Time - Tak wiele zostaje
Perlenpen - biały
Brokat - mały biało-różowy

Ćwieki - białe perełki 8mm

miłego tygodnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz