poniedziałek, 18 marca 2013

Kalendarze dla mężczyzny

Witajcie!

Co prawda początek roku był juz jakiś czas temu, ale na kalendarz nigdy nie jest za późno ;)

Dziś pokażę dwa kalendarze. Jeden zrobiony dla kogoś, kto ma do czynienia z cegłą klinkierową - ten naturalny papier natychmiast mi się skojarzył z ceglaną ścianą, dodałam do tego troszkę "zaprawy" z masy strukturalnej, tekturowe "cegiełki" (pomysł zaczerpnięty z logo firmy) a zamknięcie zrobiłam przy pomocy ćwieka w krateczkę. Papiery są idealne do prac "mazanych", super współpracują z mediami, no i idealnie nadają się na takie "męskie" prace :)




Użyłam:

Drugi kalendarz jest dla starszego mężczyzny. Wykorzystałam najnowsze papiery Piątku Trzynastego:






Użyłam:
i metalowe malutkie ćwieki - idealnie pasują! 


miłego tygodnia !




1 komentarz: