wtorek, 5 marca 2013

wiosenna paleta - marcowe wyzwanie


Witajcie

zgodnie z obietnica powracamy z marcowym wyzwaniem, którym jest

wiosenna paleta kolorów



zasady:


1.  wykonaj dowolną pracę w oparciu o nasza paletę kolorów. Musisz uzyć każdego z kolorów  - w dowolnej ilosci. Dodatkowo dopuszczamy biel i czerń lub brąz w napisach.
kolory z palety:
-jasna oliwkowa lub zgaszona zieleń
-pastelowy błękit lub turkus
- zgaszony pomarańcz lub żółty
- kremowy
-pastelowy brudny lub delikatny  róż

prosimy o dokładną interpretację kolorów



2. NIE musisz używać materiałów z naszego sklepu - więc bawić może się każdy :)

3. Zamieść swoją pracę na blogu lub w galerii internetowej a następnie dodają ją za pomocą inlinkz, narzędzia umieszczonego na samym dole tego posta.

4. Zabawa trwa do końca marca

5. Każdy kto nadeśle pracę otrzyma tradycyjnie  rabat w wysokości 15% na jednorazowy zakup produktów Dolina Tęczy.

6. Dodatkowo autor najciekawszej pracy otrzyma dowolny, wybrany przez siebie zestaw ćwieków Doliny Tęczy 


Miło nam będzie, jeśli umieścicie wykonane prace na Waszych blogach z odnośnikiem do naszego wyzwania :)

dziś jako pierwsza inspiruje Was Tęczowa Ania:


Podstawą mojej kartki jest kremowy papier. Wszystkie inne kolory postanowiłam dodać za pomocą dodatków i mediów.


W roli niebieskości wystąpiły jeansowe kwiatki. Aby nadać im odpowiedni odcień, rozjaśniłam je za pomocą gesso. W ich środki zaś, wpięłam żółty ćwiek.



Na dole kartki umieściłam różowe, tekturowe serduszko. Naniosłam na nie przeźroczyste błyszczące medium oraz dodałam białe kropki Perlen Pena. W rogi wpięłam malutkie, zielone ćwieki.




miłej zabawy !


1 komentarz: