piątek, 31 maja 2013

LO z mamą



Witajcie serdecznie!
Ten miesiąc upłynął nam pod znakiem LO. Żeby nie było tak prosto trzeba było zapomnieć o wykrojnikach. Było to dla mnie dość trudne, ale jak się okazało nie takie LO straszne. ;)
Bazą mojego scrapa są papiery CraftHouse - Fresh, które długo czekały w kolejce do pocięcia. :) Całość chciałam, aby była prosta i czytelna, aby papiery mogły pokazać swoje piękno. Poza tym, to świetny pomysł na początek przygody z LO.


 Na papier Fresh Plaster Miodu przykleiłam lewą stronę arkusza papieru z ozdobnymi elementami - Fresh Pomarańczowy. Na środek projektu przykleiłam papierową linijkę.

Następnie dodałam paski papieru z arkusza Fresh Droga Mleczna i elementy podklejone taśmą piankową.
Całość dopełniła biała róża zrobiona z papierowych białych kwiatków.

Pamiętajcie, że jeszcze możecie zgłaszać prace na nasze wyzwanie majowe. Czy i Wy poskromiliście LO?
Pozdrawiam serdecznie,


Produkty, których użyłam:
Craft House - Fresh Plaster Miodu
Craft House - Fresh Pomarańczowy
Craft House - Fresh Droga Mleczna
Papierowe kwiaty - białe
Klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz