sobota, 4 maja 2013

Oswajamy LO - wyzwanie majowe

Witajcie

Dziś Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu, a my mamy dla Was  nowe wyzwanie!

Nasze wyzwanie w maju wiąże się z często powtarzającą się opinią na temat tego, że bez maszynki (np. Big Shota) nie da się scrapować (może ktoś się zdziwi, ale nawet na warsztatach spotkałyśmy osoby bardzo początkujące, ale posiadające już maszynki wycinające - choć ich nie używały). W tym miesiącu robimy więc

  LO bez użycia wykrojników 
- taki jest jedyny warunek naszego majowego wyzwania.


1. Wykonaj LO/scrap o dowolnej tematyce - nie używaj do swojej pracy elementów wyciętych przez maszynki wycinające.

2. NIE musisz używać materiałów z naszego sklepu - więc bawić może się każdy :)

3. Pracę możesz zgłosić dodatkowo do dwóch innych wyzwań.

 4.. Zamieść swoją pracę na blogu lub w galerii internetowej a następnie dodają ją za pomocą inklinz, narzędzia umieszczonego na samym dole tego posta.

5. Zabawa trwa do końca maja.

6. Każdy kto nadeśle pracę otrzyma tradycyjnie rabat w wysokości 15% na jednorazowy zakup produktów Dolina Tęczy.

7. Dodatkowo autor najciekawszej pracy otrzyma dowolny, wybrany przez siebie zestaw kwiatków Doliny Tęczy - naszego produktu miesiąca.
Miło nam będzie, jeśli umieścicie wykonane prace na Waszych blogach z odnośnikiem do naszego wyzwania :)


Pamiętajcie - czytajcie uważnie zasady wyzwań i pytajcie w razie jakichkolwiek wątpliwości 

Nasze inspiracje zaczyna Tęczowa Bea:

W moim scrapie zamiast drobnych wykrojnikowych listków użyłam wycięte elementy ze scrapowego papieru, a zamiast ażurowych serwetek - serwetki kupione ( hobbystyczne lub spożywcze). Serduszka wycięłam odręcznie, kwiatki wykonałam przy użyciu nożyczek ozdobnych lub dziurkaczy ( np. kwiatek 2,5cm, jajko w dwóch rozmiarach, kwiatek 5cm).


Za bazę mojego scrapa posłużył mi arkusz Jutrzenka 02, który wzbogaciłam Jutrzenką 05. Serduszka i kwiatki wycięłam z Jutrzenka 03 oraz miksu różnych ścinków.
Gałązkę zrobiłam z drucika od różyczki, zielonych i różowych kwiatków Doliny Tęczy na podstawie TEGO KURSU

W środku dalii jeden z ćwieków antycznych.  Napis z masy clay i formy - alfabet.





Użyłam także:
ćwieków perełek 5,5mm, 8mm
pręciki kremowe
klej magic
ćwiek brokatowy
różyczki papierowe
motylka z formy - motyle i kwiaty


Pozdrawiam, Bea


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz