czwartek, 27 czerwca 2013

Kartka ślubna

Witajcie!

Sezon ślubny w pełni, dlatego też obowiązkowo kartkę ślubną zrobić trzeba. A z pomocą białych i kremowych elementów jest to dziecinnie proste.


Bazą mojej kartki jest papier Piątek Trzynastego - 100% miłości. Następnie udrapowałam na nim kawałek tiulu. Kolejnym etapem było wykonanie ramek z białej masy plastycznej.


Do całości dodałam kwiaty, w tym małą białą papierową różyczkę oraz listki wycięte z arkusza Lemonade - Victorian Garden 02.

Końcowym akcentem były perełki, zarówno te zwykłe jak i w formie płynnej - Perlenpen biały oraz piórka, które dodały lekkości i zbudowały ślubny nastrój.


Mam nadzieję, że obdarowanym kartka przypadnie do gustu.
Pozdrawiam,




Produkty, których użyłam:
Piątek Trzynastego - 100% miłości
Masa plastyczna Clay - biała
Zestaw foremek silikonowych - ramki i wzory
Zestaw startowy - formy + masa - romantyczne wspomnienia
Papierowe małe różyczki - białe
Lemonade - Victorian Garden 02
Perlenpen biały
Klej Magic z precyzyjną końcówką

1 komentarz:

  1. Wspaniała karteczka- fascynują mnie te ramki z masy plastycznej, zastanawiam się nad ich zakupem ;)
    Pozdrawiam Jadwiga ;)

    OdpowiedzUsuń