czwartek, 25 lipca 2013

jak pies z kotem - wakacyjny minialbum


Witajcie

Dziś 25 dnia miesiąca -  tradycyjnie - w ramach naszego cyklu "jak pies z kotem" fuzja papierów dwóch polskich firm. Tym razem na tapetę wzięłam Studio75 i Galerię Papieru :)

Połączyłam papiery obu firm w prostym, malutkim albumiku z pewnego ciepłego dnia - kiedy odwiedzili nas przyjaciele.

Karty z białej beermaty okleiłam szarymi papierami z letniej kolekcji Studio75 - Sunshine Love - wykorzystałam zarówno duże papiery 30x30 jak i mniejsze wersje tych samych wzorów, które znajdziecie w bloczku

Dodatki natomiast pochodzą z kolorowej  kolekcji letniej Galerii Papieru - Letni Czas - znajdziecie tam mnóstwo elementów do wycinania - idealnych do tworzenia dodatków i ozdób w Waszych pracach :) Ja wykorzystałam kolorowe latawce na okładce oraz proporczyki i strzałki wewnatrz albumu. Na "banerkach"  natomiast umieściłam kilka zdań opisu .

Zwróćcie  uwagę na sposób połączenia kart albumu - w trakcie pracy okazało się, że zapomniałam  je  przedziurkować bindownicą zanim przykleiłam wystające elementy. Nie miałam równiez odpowiedniego rozmiaru pierścieni do spięcia kart. Wykorzystałam więc kawałek bawełnianej taśmy w pasującym kolorze - sprawdził się doskonale. To prosty sposób łączenia dla tych z Was, którzy nie mają bindownicy lub są czasem gapami, jak ja :)







W roli kolorowych dodatków idealnie sprawdziły się tez nasze Dolino-Tęczowe guziki :

w kropeczki - z soczystej czerwieni :


w krateczkę - z nowego zestawu, który pojawi się lada dzień :):


jeden z ćwieków epoksydowych  ( ten wzór niestety już niedostepny, ale jest jeszcze wiele innych, równie ładnych )

nasze jednokolorowe ćwieki w kilku rozmiarach idealnie "udają" kropeczki perlen-pena ;) - mogą być  świetnym dopełnieniem każdej pracy :)


Jak widać przyapdkiem albumik idealnie wpasował się również w nasze letnie wyzwanie - koniecznie weźcie udział w zabawie - szczegóły w tym poście

miłego popołudnia


1 komentarz: