poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Jak pies z kotem, czyli tag ze starym zdjęciem

Witajcie!
Dzisiaj  ( wyjątkowo z niewielkim przesunięciem ) w ramach naszego stałego "kocio-psiego" cyklu chciałabym zaprezentować Wam, jak fantastycznie można ze sobą połączyć papieru UHK "My Dear Watson" i Piątek Trzynastego "Uśmiech proszę". Połączyłam te dwie kolekcje, aby stworzyć tag ze starym zdjęciem z chrztu mojej mamy. Razem stworzyły spokojną i stonowaną kompozycję.
Papier Uśmiech proszę połączyłam z Dowodem i dodatkowymi elementami z kolekcji My Dear Watson. Nie mogło zabraknąć metalowej zawieszki w kształcie nożyczek.
Aby rozświetlić kompozycję, dodałam biały papierowy kwiatek z metalowym ćwiekiem antyczne srebro 1.3 mm.
Na sam koniec dodałam kawałek koronki i obszyłam czerwoną nitką.
Tag trafi do mojej kolekcji prac upamiętniających moją rodzinę. Zbiera się powoli niezły zbiór. ;)
Pozdrawiam Was serdecznie,



Artykuły ze sklepu, których użyłam w swoim tagu:
UHK - My Dear Watson, Alibi
UHK - My Dear Watson, Dowód
UHK - My Dear Watson, Motyw
Piątek Trzynastego - Uśmiech proszę, Ujęcie
Zawieszki nożyczki
Kwiaty papierowe białe
Ćwieki antyczne stare srebro 1.3 mm
Klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz