czwartek, 29 sierpnia 2013

Wakacyjna ramka - jeszcze w kilmacie naszego wyzwania

Witajcie!
Przypominam, że nasze wakacyjne wyzwanie, to album lub ramka. W lipcu, zaczynając naszą zabawę pokazywałam mały albumik, dziś wracam ponownie, tym razem z ramką zrobioną na podobraziu. Fotka jest z tych wakacji, zrobiłam ją podczas zabaw letnich moich dzieciaków z kuzynostwem - ot miły portrecik, który postanowiłam oprawić i podarować Zuzi z okazji jej 3. urodzin.

Podobrazie pokolorowałam mgiełkami - mieszanką Sky Blue i Green oraz domowej samoróbki.Cała kompozycja oparta jest na dwóch arkuszach papieru z kolekcji Lato w ogrodzie - Letnia sukienka i Hamak.


Przecierałam papiery i tworzyłam z nich warstwy.


Do kropeczek użyłam farbki perlen pen - białej.


 Cyferkę pokryłam farbką perlen pen - transparętną.


Po całej pracy rozsiałam kolorowe ćwieki Doliny Tęczy.



Kwiatek zrobiłam z różowych kwiatów Doliny Tęczy. 


I tyle! A jeśli nabraliście ochoty na dołączenie do naszej wakacyjnej zabawy, zrobiliście mini album lub ramkę o tematyce związanej z latem - dodajcie swoje pracę TUTAJ.

Pozdrawiam, Bea


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz