wtorek, 18 marca 2014

Fioletowa łąka - Stamperia i LO

Leżę na łące,
Nikogo nie ma: ja i słońce.
                           K. Wierzyński

Gdy zobaczyłam ten papier od razu przypomniała mi się ta cudnie leniwa fraza, a że miałam zdjęcie Lilaka - i leżącego, i w fioletach - droga do tego LO'sa była prosta :) Papiery Stamperii, choć od niedawna na półkach CraftManii lubię już od jakiegoś czasu - wspaniałe wzory! Tu poza arkuszem z kwietną ramką użyłam element "pocztówkowy" z arkusza vintage. To zestawienie papierów uzupełniłam dodatkami z polskich kolekcji: Tylko Mnie Kochaj, Zimowa Opowieść i Biała Róża.



Użyłam ponad to: ćwieka perłowego, papier pena białego, zawieszki: klatka, dziurkaczy: korona, liść brzozy, pręcików - gronka.

Do wykonania ozdobnego brzegu użyłam dziurkacza - korona.


Pozdrawiam, Bea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz