sobota, 24 maja 2014

Piknikowo-rowerowo - kartka na majowe wyzwanie

Witajcie!
Dziś przypominam o wyzwaniu majowym - piknikowo-rowerowo - o tak! pogoda ostatnio nastraja do takich klimatów!!! Przypominam : praca może mieć tylko motyw roweru lub pikniku lub, tak jak u mnie - można połączyć oba tematy. Ja zrobiłam przestrzenną karteczkę schodkową:


Użyłam papierów Galerii Papieru : błękitu i zieleni Deszczowej Piosenki, przydał się też brązowy Kapuśniaczek . Wykorzystałam także kilka czerwonych i zielonych kwiatków Doliny Tęczy, mini kwiatuszków, czerwonego perlen pena oraz dziurkacza liść brzozy.


Jeśli chcecie dodać swoje prace - zapraszam na koniec TEGO postu (klik).

Pozdrawiam!!!

3 komentarze:

  1. Kartka śliczna, lecz najbardziej powalił mnie pomysł na drzewo!!!! Super, genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a takie drzewo to już nie pierwszy raz u mnie :) Też je bardzo lubię.

      Usuń
  2. Wow! Piekna! wspaniałe kolory i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń