wtorek, 20 maja 2014

Rowerowo w wersji nostalgicznej

Witajcie

Rowerowo-piknikowo kojarzy się głównie z soczystymi kolorami wiosny. Ja jednak wykonałam pracę w klimacie nostalgicznym.


Użyłam wszystkich papierów pochodzących z kolekcji Mushroom: Portabella, Lycoperdon i Agaricus. Wszystkie elementy podkleiłam na taśmie 3D.


Z papierów ułożyłam warstwową konstrukcję, którą ozdobiłam białymi kwiatkami, kryształowym ćwiekiem,  i borderem z dziurkacza brylant.



Białe ćwieki idealnie sprawdzają się w roli kropek. Ich zaletą jest to, że zawsze "wychodzą" idealnie. Malutkie ćwieki 3 mm wpięłam w koła roweru, większe poniżej kompozycji z papierów.


Jeśli chcecie dodać swoje prace - zapraszam na koniec TEGO postu (klik).


miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Idealna dla miłośnika jazdy rowerowej.Dla mnie na pewno będzie inspiracją! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń