piątek, 5 lutego 2016

Płatki do składania kwiatków - mój sposób na ich wykorzystanie

Miło witam wszystkich "tuzagladaczy"!

Cieszę się, że tu wpadliście i mam nadzieję, że moja pierwsza praca inspiracyjna na tym blogu zainteresuje Was na tyle, byście tu chętnie wracali.





Rzecz będzie o kwiatuszkach - temat nośny, bo też każda/każdy ze skrapujących lubi czasem swoją pracę kwieciem przyozdobić.

Ja lubię kwiatki robić własnoręcznie i zazwyczaj sama wycinam elementy z wykrojnika. Tym razem jednak sięgnęłam po papierowe elementy Doliny Tęczy i starałam się je kreatywnie wykorzystać.

W pierwszej chwili po otworzeniu przesyłki ogarnęło mnie lekkie przerażenie, bo choć znałam te kwiatki to pomyślałam, że zadanie być może mnie przerośnie. Tak się jednak nie stało i Wy również nie panikujcie, kiedy spojrzycie na bezładną kupkę różnokolorowych płatków, bo jest to wartościowy materiał i do tego w rozsądnej cenie.


Tym razem postanowiłam elementy udekorować złotym cienkopisem i tuszem:




Do czego je wykorzystać?
Otóż nie tylko do montażu kwiatków 3D, ale również w formie zapychacza dziur na pracy. Ja często używam tych własnie kwiatków do ozdobienia LO-sa. Pokażę Wam, jak to robię przy następnej okazji.

W sklepie najszybciej znajdziecie płatki przez wyszukiwarkę. Kilka wzorów w różnych rozmiarach dostępnych jest w wielu kolorach i to stwarza nam dodatkowe możliwości kojarzenia różnych elementów.


Kwiatki gotowe, elementy do ich tworzenia i pręciki znajdziecie w zakładce
 KWIATY I PRĘCIKI

Użyteczne przy składaniu kwiatków są również wszelkiego rodzaju 

Do wykonania pracy użyłam następujących materiałów dostępnych w sklepie:


http://craftmania.pl/pl/p/papierowe-kwiatki-biale/209




Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz