niedziela, 5 czerwca 2016

W letnim ogrodzie...

Za sprawą pieknych papierów Lemoncraftu z kolekcji Dom Róż, na mojej kartce powstał fragment ogrodu. Do pięknego tła dopasowałam kwiaty ( niestety tym razem nie są mojego autorstwa), których środki wypełniły mini ćwieki perłowe w kolorze białym.  Kwiaty są naprawdę niewielkie i rozmiar ćwieków idealnie pasuje do tej wielkości. Bardzo trudno dostać gdzie indziej takie maleństwa.
Kwiaty powstały w trakcie wczorajszego koleżeńskiego spotkania skrapowego i powiem tylko tyle: wszyscy zachwycali się pokazanymi przeze mnie ćwiekami z Doliny Tęczy,
a te perłowe maluszki zyskały największe uznanie.





Do wykonania kartki użyłam materiałów dostępnych w sklepie:


Dziękuję z aodwiedzenie bloga i zapraszam na kolejne inspiracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz