poniedziałek, 14 maja 2012

Produkt miesiąca - ćwieki antyczne

Witajcie poniedziałkowo !






Mam słabość do ćwieków antycznych, w które można wkleić kawałek papieru czy też umieścić w nim inne ustrojstwo. Tym bardziej, że większość firm scrapowych nie ma w swojej ofercie ćwieków epoksdowych dopasowanych do ich kolekcji. Tym razem wykorzystałam papiery Crafthouse i dorobiłam do nich pasujący ćwiek, który zwieńcza kartkę.






Na kartce połączyłam papier Beżowe Mgliste Sny z papierem Droga Mleczna z kolekcji Fresh. Z tego drugiego wykorzystałam obie strony - jedna stanowi tło, a druga to wypełnienie środka ćwieka.
Aby wypełnić przestrzeń na beżowym papierze, odbiłam narożniki z zestawu stempli Kamee. Całość kartki zwieńczył malutki kluczyk.


Do wykonania pracy użyłam także:
klej magic
białą koronkę
srebrny Perlen Pen

miłego tygodnia

Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz