piątek, 12 kwietnia 2013

Kwiecista zakładka

Witajcie!
Ostatnio potrzebowałam zakładki i to potrzebowałam na już. Dlatego też postanowiłam zrobić coś prostego, ale efektownego i tak też zmiksowałam dwie nowe kolekcje Lemonade.

Bazą pracy jest papier Victorian Garden, na który przykleiłam papier z gazetą z kolekcji Vintage Basics. Aby dodać koloru i nieco kobiecości, wycięłam róże z tego arkusza papieru i przykleiłam je na projekcie.

Na sam koniec wystarczyło dodać kwałek wstążki i coś błyszczącego, czyli piękny ćwiek - niebieski kryształek.

Cały projekt zajął kilka chwil, a zakładka już jest w użyciu!
Czy i Wy lubicie robić zakładki?
Pozdrawiam,




Materiały, których użyłam:
Victorian Garden - 01
Victorian Garden - 02
Vintage Basics - 05
ćwieki niebieskie kryształki 13 mm
klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz