piątek, 26 kwietnia 2013

Wypasiony przepiśnik :)

Witam serdecznie! :)
Dziś pokazuję Wam wypasiony przepiśnik - ponad 200 stron, format zeszytowy, grube, sztywne okładki, wielkie kokardy i sporo truskawkowych detali. Do ozdobienia tej pracy użyłam garść ćwieków antycznych, które są naszym produktem miesiąca. Całość oparta jest o papiery z kolekcji Summer kitchen z maleńką domieszką innego.


Cały notes podzieliłam na 5 części przekładkami ozdobionymi delikatnie paskami z arkusza elementów do wycinania i truskaweczkami.
Napis wykonałam z masy clay i przy użyciu tych foremek. Duże ćwieki antyczne są nie tylko dekoracją, ale i wzmacniają mocowanie taśmy wiążącej.
Na tylnej okładce:
 W narożnikach umieściłam srebrne ćwieki antyczne 6mm.
Ćwieki antyczne z pustymi środkami uzupełniłam kółeczkami z papieru wyciętymi dziurkaczem i pokryłam medium szklącym uzyskując efekt ćwieka epoksydowego. Do kokardy dowiązałam zestaw sztućców (nóż, widelec, łyżka).

 Ten sam ćwiek zamontowałam na spinaczu i umieściłam w kieszonce na wewnętrznej stronie okładki.
W kieszonce umieściłam także dwa tagi - zakładki - przy których użyłam ćwieków  antycznych 6mm.

Miłego dnia! Bea

1 komentarz: