poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Produkt miesiąca i mini shadowbox

Witajcie serdecznie!
W kwietniu naszym produktem miesiąca są metalowe ćwieki antyczne. Zajrzyjcie tutaj po szczegóły. Mnie natchnęły do stworzenia małego shadowboxa z wieczka od pudełka zapałek.
Całość okleiłam papierami 7 Dots Studio - Dreamer, Sleepless, wnętrze natomiast - Dreamer, Drive All Night
W pudełeczku wycięłam otwór i tym samym stworzyłam shadowboxa. Dookoła niego dodałam kropelki przezroczystego Glass Effekt Gel.
Po bokach pracy przykleiłam przecięty na pół metalowy kwiatek.
Gór całości zwieńczyłam wycinankami z wykrojnika i dodałam produkt miesiąca - srebrny metalowy ćwiek antyczny oraz gładki srebrny 6 mm.
W środku pracy wkleiłam stalówkę ozdobioną skrzydłami. Ostatnio - to mój ulubiony motyw. :)
A Wy jak wykorzystujecie pudełka po zapałkach?
Pozdrawiam,




Produkty, których użyłam do stworzenia shadowboxa:
7 Dots Studio - Dreamer, Sleepless
7 Dots Studio - Dreamer, Drive All Night
przezroczysty Glass Effekt Gel
metalowe ozdobne kwiatki
antyczne ćwieki stare srebrno

ćwieki antyczne srebro gładkie 6 mm
klej Magic z precyzyjną końcówką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz