poniedziałek, 29 października 2012

Motylem byłam - kartka o nietypowym kształcie

Cześć,



Mam dzisiaj dla was kolejną porcję inspiracji na nasze październikowe wyzwanie na kartkę w nietypowym kształcie. Ponieważ lubię motyle, przygotowałam kartkę w kształcie połowy motyla.


Motyl powstał na Niebieskich mglistych snach. Z jego jednej strony wykonałam bazę, z drugiej elementy na skrzydłach.


Uznałam, że motyl przede wszystkim powinien mieć kropki, dlatego naniosłam całe mnóstwo kropek z białego, błękitnego i srebrnego perlen pena.


W miejscu styku ozdobnych elementów na skrzydłach dodałam błękitny guzik.


Na brzegu umieściłam połowę kwiatu. Stworzyłam go z jeansowych kwiatuszków, które częściowo zostały wybielone ecoliną. Kwiatek spięłam ćwiekiem epoksydowym.

miłego wieczoru

Ania

2 komentarze: