piątek, 12 października 2012

Notes w Krainie Czarów

Witam wszystkich serdecznie!


Kocham Alicję w Krainie Czarów, więc kolejne scrapowe prace z jej udziałem były tylko kwestią czasu. :) A ponieważ od kiedy przestałam być uczennicą, a w klasie stoję "po tej drugiej stronie", stwierdziłam, że nauczyciel też człowiek i na notes zasługuje. :) Tym bardziej, że trzeba naprawiać rzeczywistość, a notes początkowo był w pokemony, czy coś w tym rodzaju. ;)
Użyłam tutaj starego obrazka z Alicją z internetu, który ubrałam w kolekcje The ScrapCake i UHK. Użyłam tutaj arkusza papieru One Moment in Time - Jeśli uchwycisz chwilę, który obszyłam kawałkiem nitki. Na to przykleiłam warstwę papieru Le Journal Paris i One Moment in Time - Każdy Mój Dzień. Kropką nad i są tu ćwieki antyczne złoto 4,5 mm.
Środek nie powinien być nudny, dlatego ozdobiłam go papierem Le Journal - Sienkiewicz. Do tego paski papieru i obrazki z Alicji.
 
 
 Na samym końcu dodałam wstążeczkę-zakładkę z zawieszką z królikiem.
Mam nadzieję, że ten notes starczy mi na długo. :) A jeśli nie, to zrobię sobie jeszcze jeden. ;)
Pozdrawiam serdecznie,
Anuszka

Produkty, których użyłam w pracy:
Le Journal - Sienkiewicz
Le Journal Paris
One Moment in Time - Jeśli uchwycisz chwilę
One Moment in Time - Każdy Mój Dzień
ćwieki antyczne złoto 4,5 mm
klej Magic z precyzyjną końcówką

1 komentarz: