czwartek, 25 października 2012

Ptasi atak czyli jak pies z kotem

Witam serdecznie!


Dzisiaj w ramach naszego cyklu Jak Pies z Kotem chciałabym Wam pokazać, jak świetnie pasują do siebie papiery 7 Dots Studio - Dreamer i Craft House - Lovely Grunge.
Prezentuję Wam rameczkę do zawieszenia, której motywem przewodnim są ptaki. :)
Z czeluści internetu odkopałam rewelacyjne zdjęcie, które koniecznie musiało znaleźć się w tej pracy. :)
Najpierw z papieru Lovely Grunge - Grunge loves brown wycięłam rozetkę, a następnie za pomocą wykrojnika dopasowałam do niej ramkę z papieru Dreamer - Day dreaming. Podkleiłam ją taśmą piankową w sporej ilości. :)
Do tego kawałek sznurka, naklejka z zestawu Dreamer 6x12 w towarzystwie miedzianych ćwieków 4,5 mm. I do tego malutki zegar z kukułką. :)
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do eksperymentowania z różnymi papierami.
Życzę miłego dnia i pozdrawiam!
Anuszka

Produkty, których użyłam:
Lovely Grunge - Grunge loves brown
Dreamer - Day dreaming
Dreamer 6x12
miedzianych ćwieków 4,5 mm
klej Magic z precyzyjną końcówką

1 komentarz: