niedziela, 6 listopada 2011

przytulny album :)


Witajcie w ten piękny,słoneczny, listopadowy weekend. Pogoda za oknem nie pozwala myśleć o zbliżających się świętach,ale Karolowe papierki "Przytulne Święta"  TheScrapCake , brokatowe ćwieki z "Doliny Tęczy" oraz tekturki ze Scrapińca mają jakąś niesamowitą magię przyciągania. Jeszcze nigdy nie robiłam albumu i to jest mój debiut.
Elementy tekturowe pokolorowane GimmerMistem : Gumdrop i Decadence, śnieżynka posypana białym brokatem , cudownie do niej pasuje brokatowy ćwiek "Dolina Tęczy", na gałązce sztuczny śnieg
Cudowna kremowa koronka ( moja ulubiona) i metalowa zawieszka śnieżynka
na bombce embossing błekitny + brokat wciskany w rozgrzany jeszcze puder , lekko wybieliłam całość gesso

W środku jest mój list do Św. Mikołaja.  Byłam grzeczna, więc mam nadzieję ,że w tym roku dostanę jakiś wspaniały craftowy prezent z tej listy ;)
Do kolorowania stempli użyłam Glimmer Misty: Crushed Shells,Walnut Gold, Indian Corn, Riptide, Frost, Gumdrop, Forest Green i Decadence oraz sztuczny śnieg
Większość produktów wykorzystanych w albumie pochodzi z Craftmanii






miłego wieczoru :)

Magda

1 komentarz: