środa, 25 kwietnia 2012

Jak pies z kotem - romantyczne ATC

Witajcie

Dziś 25 dzień miesiąca - czas na naszą papierową "gryzącą" zabawę ;)

Czy można połączyć Jasną Stronę Życia - The Scrap Cake z Dreamerem - 7 Dots Studio? Na pierwszą taką myśl zareagowałam śmiechem, a oczami wyobraźni widziałam, że to się nie uda. Jednak gdy usiadłam przy biurku i wyciągnęłam wszystkie papiery, okazało się, że gdy się trochę poszuka, pasują do siebie tak bardzo, jakby pochodziły z jednej i tej samej kolekcji. Mówię tutaj o arkuszu Jasna Strona Życia - Drogi Pamiętniku i Dreamer - Sleepless. Z tego pierwszego wycięłam spód pracy, a z drugiego - górę. I tak powstał ATCiak, który żeby jeszcze bardziej być w temacie jest z psem, ale kota niestety już nie ma. ;)


Do tego naklejka z bardzo wymownym tekstem, którą podkleiłam na piankę. :) Z lewej strony dokleiłam przycięty biały kwiatek i udekorowałam go zawieszką.


Spód udekorowałam kawałkiem juty i dodałam odrobinę transparentnego Perlen Pena.
Gdy już skończyłam pracę nie mogłam uwierzyć, że powstała z tak różnych kolekcji. Zachęcam Was do eksperymentowania z papierami, bo może się okazać, że skrywają one mnóstwo fajnych kombinacji.
Pozdrawiam,
Anuszka

Użyłam następujące produkty:

jasna strona życia - drogi pamiętniku-03

Dreamer - Sleepless

dreamer Stickers 6x12

kwiaty białe

zawieszki serduszka

Perlen Pen - transparentny

klej Magic z percyzyjną końcówką

dwustronna piankowa taśma klejąca 12 mm - efekt 3D

 

2 komentarze: