poniedziałek, 19 listopada 2012

Zimowa szpulka

Witam serdecznie!


Ostatnio wzięło mnie na robienie szpulek. I tym razem pozwoliłam sobie takową uczynić z okazji produktów miesiąca. A jest w czym wybierać, bo wszystkie są piękne i niezwykle świąteczne!
Tak właśnie powstała szpulka zimowa z dziewczynką na samym szczycie.
Najpierw zbudowałam bazę z papieru Przytulne święta - Małe cuda. Następnie okleiłam ją fragmentem papieru z książeczki Przytulne święta.

Dodałam do tego koronkę, kwiaty papierowe - białe ozdobione perłą kremową. Do tego kawałek sznurka i pokryte brokatem śnieżynki.
Na samym szczycie dokleiłam dziewczynkę oraz małą papierową różyczkę - białą i kilka kropelek wykonanych Glass effekt Gel - przezroczysty.
Nie mogło zabraknąć również gałązek wyciętych dziurkaczem 2,5 cm z papieru Moje prywatne szczęście - Szczęście jest w powietrzu.
Życzę miłego dnia i serdecznie pozdrawiam!
Anuszka


Kwiaty papierowe - białe
Perły kremowe
Przytulne święta - Małe cuda
Przytulne święta - Książeczka
Moje prywatne szczęście - Szczęście jest w powietrzu
Brokat biało-różowy
Małe papierowe różyczki - białe
Klej Magic z precyzyjną końcówką
Glass effekt Gel - przezroczysty
Dziurkacz gałązka sosny 2,5 cm

2 komentarze: