czwartek, 9 maja 2013

Taneczny duet - exploding boxy

Witajcie

Dziś, w ramach Tęczowych inspiracji prezentujemy "taneczny duet" - dwa exploding boxy z motywem baletnicy, dwa style i dwie autorki - Bea i Kamila.

Oba  pudełeczka są  zrobione na 8 urodziny małej fascynatki tańca przez 

Bea - pudrowo i  pastelowo

Użyłam papierów z kolekcji Jutrzenka - różowego i błękitnego oraz zieleni z kolekcji Usłane Różami.

Wewnątrz taneczna niespodzianka, kilka zwijanych kwiatków, białych perełek i wycinanych wykrojnikami listków.
Pudełko oczywiście jest - tak jak lubię - "wywijane" i ładnie eksponuje dekoracyjne wnętrze, a wstążkę wykorzystuję tu ponownie by ozdobić podstawę. 


Kamila - delikatnie w klimacie vintage

do wykonania pudełka uzyłam papierów K&Company Charlotte , wybrałam arkusze o delikatnej dziewczęcej kolorystyce - połączenie jasnej zieleni i pastelowego różu. Aby nadać vintagowego klimatu krawędzie postarzyłam za pomocą brązowych tuszy i papieru ściernego.

Ponieważ pudełeczko jest wywijane tak jak Bei ( która jest naszą explodingową mistrzynią ) na zewnątrz umieściłam tylko ozdobną kokardę, którą łatwo można zsunąć. Kokarda spięta jest dużą perłą cappucino

sukienka baletnicy ozdobiona jest brązowym brokatem



dodatkowo u stóp baletnicy  mini-kwiatuszki ( podkolorowane brązowa mgiełką ), mała różowa różyczka oraz kremowe pręciki.


Mamy nadzieję, że mała baletnica ucieszy się z obu wersji pudełka :)

miłego czwartku



1 komentarz: