piątek, 11 października 2013

Noteso-albumy dla mamy dwójki piratów

Witajcie!!!
Dziś dwa, dość grubaśne, noteso-albumy dla pewnej mamy na notatki o jej dzieciach. Mama Matyldy i Tymka prowadzi te zapiski od dawna, ale postanowiła je teraz ładnie ubrać. Podzieliłam notes grubszymi kartami i ponumerowałam je od 0-9,co ma odnosić się do lat życia dzieciaków. 
Do zrobienia notesu użyłam papierów Galerii Papieru - czerwienie z kolekcji Czułe Słówka, granatowego Kapuśniaczka i czerwonego Kapuśniaczka oraz kilku innych z dawnych zapasów mojej papierowej szafki. 


Do ozdobienia okładki użyłam ćwieków w kratkę oraz ćwieków antyczne srebro - 8mm, 6mm, 4,5mm.





Niektóre elementy obrazków i napisy pokryłam transparentnym pelen penem.


Ponadto przydały mi się dziurkacze między innymi małe kółeczko.

Pozdrawiam serdecznie! Bea


1 komentarz: