piątek, 31 stycznia 2014

Zimowa walentynka

Cześć

Walentynki coraz bliżej. Także czas na tworzenie prac z sercem jest jak najbardziej odpowiedni. Jedna z moich walentynek jest jak zima - biała, błękitna i szara. Bo kto powiedział, że walentynka musi być czerwona lub różowa?


Bazą kartki są papiery z kolekcji Winter is comming. Pod spodem znalazł się arkusz Sen o wiośnie, zaś na wierzchu rozeta wycięta z papieru Koło Fortuny.   Oba papiery wycieniowałam na brzegach szarym tuszem, zaś wierzchni leciutko błękitnym od środka ku brzegom. Nie pokryłam go jednak całego, zostawiając nie naruszony, biały orkąg.



W centrum umieściłam serduszko z szarej tektury. Pokryte biały perłowym Perlen Penem oraz białym brokatem, idealnie nadaje się do wycieniowanych na szaro papierów.




Kompozycję kwiatków stworzyłam głównie z białych stokrotek. Wymoczyłam je w lekko zabarwionej wodzie, a następnie uformowałam za pomocą dłutka. W środki zaś wsadziłam białe pręciki. Prawda, że kwiatki są urocze? Kompozycję uzupełniłam białą różyczką oraz malutkimi, błękitnymi listkami.

Pozdrawiam,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz