wtorek, 4 marca 2014

Bukietami kwiatów witam się z Wami

Witajcie!
To mój pierwszy post w Tęczowej Załodze Craftmanii. Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z tak kolorową ekipą i z tak lubianym przeze mnie sklepem! Mam nadzieję, że moje prace będą cieszyć się uznaniem publiczności bloga, oraz że uda mi się Was zainspirować!

Najbardziej spośród całej oferty Doliny Tęczy uwielbiam ćwieki z perłami. Występują w większości moich prac - lubię je za delikatność i elegancję, za kolory, które dają mnóstwo możliwości i to jak pięknie dodają pracy "tego czegoś". I to właśnie od tych ćwieków, w połączeniu z cudnie kolorowymi kwiatami, rozpoczynam swoją przygodę w DT Craftmanii :)

Z okazji nadchodzącej wiosny, a co z tym idzie - świąt Wielkanocnych - z przyjemnością zasiadłam do świątecznych kartek. W ruch poszła pastelowa kolekcja Piątek Trzynastego - różowy papier idealnie zgrał się z zielenią i lekką, beżową kratką. Obrazek z lotnikiem-zającem osiadł na ramce ozdobionej oliwkowym ćwiekiem, a tuż za tym - bukiet kwiatów - zielonych, limonkowych oraz z drobnymi kwiatuszkami. Uzupełniłam całość dużą ilością gałązek, tiulem, oraz podkreśliłam zielonymi perełkami w płynie. A kropelki rosy to zasługa glass efekt.




Drugi z zajęczych pilotów zajął pozycje w błękicie - wybrał perłowy, błękitny ćwiek oraz otoczenie kwiatów limonkowych i jeansowych z perłowym środkiem. Również na tle pastelowych papierów z zestawu piątkowego z dodatkiem zieleni:)




Tak ja widzę nadchodzącą wiosnę i święta - kolorową, pastelową i radosną - pełną kwiatów i zabawnych widoków :) miłego, ciepłego dnia Wam życzę!



1 komentarz: