wtorek, 1 lipca 2014

Niezapominajki i hortensje

Witajcie

Nie jest tajemnicą, że papiery LemonCraft są jednymi z moich naj. Każda kolejna kolekcja podoba mi się równie mocno, jak poprzednia. Ale Nie Zapomnij Mnie to w 100% ja - jest wyjęta z moich snów :) A do tego ten przepiękny turkusowo-niebieski  kolor :)

Nie dziwi więc nikogo, że pocięłam ją błyskawicznie i ciąć będę do upadłego zapewne ;)

Pierwsza kartka jest jak na mnie naprawdę bogata - ma sporo dodatków i drobnych detali. Do jej wykonania użyłam tego papieru, a ozdobne tagi wycięłam z arkusza obrazków. Kompozycję uzupełniłam jednym z moich ( ostatnio ) ulubionych wykrojników curly gate, ramką z masy Clay oraz turkusowymi ćwiekami - perłami


na listkach i niezapominajkach odrobina brokatu, gdzieniegdzie wystaje gaza


Druga z kartek jest większa - w formacie A5 - wewnątrz mieści życzenia dla wychowawcy  na zakończenie III klasy wraz z podpisami uczniów. Tym razem poprzedni papier uzupełniłam  tym,




Na serduszku kropeczki z białego perlen-pena. Hortensje wykonane samodzielnie.
 

Obie kartki delikatnie spryskałam perłową mgiełką - pięknie mienią się w słońcu.
W obu kartkach użyłam też taśmy dekoracyjnej we wzór nutek - tutaj znajdziecie podobną

miłego wieczoru :)


4 komentarze: