czwartek, 19 lutego 2015

Vintage na każdą okazję

Witajcie!
Dziś mój pierwszy post na blogu Craftmanii, dlatego stwierdziłam, że na dobry początek przygotuję coś, co lubię najbardziej, czyli pracę w stylu vintage.



Pomyślałam, że fajnym pomysłem na urozmaicenie pracy będzie zastosowanie ćwieków, zamiast tak często używanych przeze mnie perełek, czy kryształków. Muszę przyznać, że efekt bardzo mi się podoba i na pewno wykorzystam go jeszcze nie raz. Świetnie nadają się do tego zarówno ćwieki perły, jak i gładkie. Przy kartce na pewno lepiej wyglądają te mniejsze rozmiary, ale myślę, że przy dużych formach większe sprawdzą się znakomicie!






Nieregularne umiejscowienie ćwieków nadaje ciekawy, lekko bałaganiarski charakter.

Wykorzystane materiały:

ćwieki perły mini 5,5 mm karmelowe

Pozdrawiam serdecznie
Karolina



3 komentarze: