wtorek, 7 kwietnia 2015

mięta z turkusem

Witajcie

Najnowsza kolekcja 13@rts Starlight od początku mnie urzekła - ma w sobie delikatność i lekkość i odrobinę nostalgii a do tego jest w moich ukochanych kolorach - z przewagą spranego turkusu :) Nic dziwnego, ze pocięłam ją prawie natychmiast :)

Powstały dwie kartki w klimacie schabby z niezwykłą jak na mnie... ilością dodatków ;) Oczywiście nie mogło zabraknąć tuszowania brzegów, maszynowych przeszyć, naddarć i odrobiny gazy. Idealnie w klimat wpasowuje się moje najnowsze uzależnienie - biały splash ;)






oprócz papierów użyłam:

różyczki Prima brązoweszare
ćwieki kryształki dymne
ćwieki perły cappucino
kryształki ozdobne
półperełki beige
półperełki żółte
pręciki białe gronka
dziurkacz motyl 
brązowy tusz Stamperii  ( napis i ornamenty na tagach )
turkusowy tusz Prima ( małe motylki )

miłego wieczoru







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz