niedziela, 20 grudnia 2015

Pomysł na zapakowanie prezentów

Witam serdecznie w ten szczególny czas! Dobiega końca ostatni przedświąteczny weekend, większość przygotowań już pewnie za Wami, ale jestem przekonana, że niektórzy dopiero wczoraj lub dziś kupili ostatnie prezenty i pakowanie upominków jeszcze czeka na realizację. Chciałabym zatem podrzucić Wam pomysł na pakowanie prezentów - łatwy i szybki. Potrzebny jest tylko szary papier pakowy (lub inny gładki) i trochę kolorowego, sznurek i może jakaś wycinanka. Ja oczywiście nie umiałam się powstrzymać i jeszcze całość chlapnęłam splashem:
A teraz krok po kroku - prezenty chowamy do pudełek, pakujemy w szary papier:
 Docinamy kwadraciki papieru na wierzchy:

 Przewiązujemy sznureczkiem:
dodajemy kółeczka wycięte dziurkaczem - będą służyć za tagi, tekturkę, ewentualnie chlapiemy całość białym tuszem i już gotowe :)

Użyłam:
 
 
Ściskam świątecznie :)


3 komentarze:

  1. Super. Proste, a jakie efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonana, że są też tacy, którzy nie kupili jeszcze prezentów;) (nie mówię o mnie ;P)
    a opakowania śliczne :)

    OdpowiedzUsuń