poniedziałek, 15 sierpnia 2016

W lekko steampunkowym klimacie

Kartka dla przyjaciela -  miłośnika tajemniczych ogrodów i skomplikowanych mechanizmów zegarowych. 
Jestem zadowolona z efektu, wyszło lekko i przestrzennie, a kolorystycznie (moim zdaniem) idealnie wszystko się zgrało. Taka ze mnie samochwała! 
A Waszym zdaniem jak się kompozycja na kartce prezentuje?


Prawdę mówiąc,  to papier dobierałam pod kolor ćwieków, a nie odwrotnie jak to zwykle robię.  Układ kompozycji narzucił kształt tekturki.  


Użyłam dwóch rodzajów ćwieków marki Dolina Tęczy: okazałe kryształkowe w kolorze brązu i mini perłowe w kolorze zgaszonego błękitu. Bardzo lubię właśnie te dwa rodzaje ćwiekow, bo kolorystycznie i rozmiarem świetnie się uzupełniają. Kryształkowe są największe, ze wszystkich dostępnych w sklepie, w opakowaniu za 9,90 zł znajduje się 15 sztuk. Natomiast te malusie perełkowe w metalowej oprawie kosztują tylko 8,90 zł za opakowanie zawierające aż 40 sztuk!



Dekorację uzupełnił ażurowy metalowy kwiat w kolorze starego złota:


Metal, z którego zrobiono kwiat jest na tyle plastyczny, że można go dowolnie formować. Element kosztuje 1,20 zł. Takie elementy mocuję do kartki przy pomocy kostek dystansowych lub gel medium. Klej Magik też daje radę, choć trzeba długo czekać aż wyschnie.


Produkty marki Dolina Tęczy na dobre zagościły na polskim rynku scrapbookingowym i zdobywaja coraz szersze kręgi fanów.
Ja je kupuję, bo są POLSKIE i DOBREJ JAKOŚCI!!!
Polecam je bez ściemniania, również ze względu na cenę.



Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz