środa, 6 lutego 2013

Lutowe wyzwanie Craftmanii

Witajcie

pora na lutowe wyzwanie CraftManii - pomysłodawczynią jest tym razem Tęczowa Anuszka :)


 W lutym jest to coś co nie tylko będzie cieszyć oko, ale i zachowa Wasze wspomnienia. Co to takiego?

Alterujemy dowolny przedmiot tak, aby stworzyć ramkę na zdjęcie
(w pracy musi się znaleźć również motyw kwiatu i spinacz/klamerka)

Ja znalazlam w domu 'stojaczko-klips' na zdjęcie w formie kwiatka. Tym samym udało mi się spełnić wszystkie wymagania. :)
Po zalterowaniu uzyskałam taki oto stojaczek na zdjęcie:
Początkowo prezentował się tak:

Z pomocą przy alterowaniu przyszła mi z pomocą nowa kolekcja UHK - Dear Watson. Jej stonowane kolory stworzyły niesamowity efekt, zupełnie inny od pierwotnego. :) Najpierw okleiłam wszystko papierami, a następnie dodałam koronkowe kółko z wykrojnika i rozetkę. Na samym końcu dokleiłam zegarek i tekst z arkusza UHK - Dear Watson, Szach&Mat, który idealnie sie wpasował w tematykę pracy.

Kropką nad i stały się chorągiewki na sznurku i kropelki Glass Effekt Gel.

Teraz już tylko wystarczyło przyczepić zdjęcie i gotowe!

Materiały ze sklepu, których użyłam do tego projektu:
UHK - Dear Watson, Alibi
UHK - Dear Watson, Dowód
UHK - Dear Watson, Motyw
UHK - Dear Watson, Świadek
UHK - Dear Watson, Szach&Mat
Glass Effekt Gel - Przezroczysty
Klej Magic

Na sam koniec jeszcze raz podsumujmy zasady lutowego wyzwania:
1. Zalteruj dowolny przedmiot tak, aby stworzyć ramkę na zdjęcie. W swojej pracy użyj motywu kwiatu i spinacza lub klamerki ( może być do bielizny ).
2. NIE musisz używać materiałów z naszego sklepu - więc bawić może się każdy :)
3. Zamieść swoją pracę na blogu lub w galerii internetowej a następnie dodają ją za pomocą inlinkz, narzędzia umieszczonego na samym dole tego posta.
4. Zabawa trwa do końca lutego.
5. Każdy kto nadeśle pracę otrzyma tradycyjnie  rabat w wysokości 15% na jednorazowy zakup produktów Dolina Tęczy.
6. Dodatkowo autor najciekawszej pracy otrzyma dowolny, wybrany przez siebie zestaw ćwieków Doliny Tęczy
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam gorąco do wspólnej zabawy!


7 komentarzy: