piątek, 1 lutego 2013

Tag z dziadkiem

Witam wszystkich serdecznie!

Obchodzony niedawno dzień babci i dziadka nastroił mnie melancholijnie i skłonił do zajrzenia do rodzinnego albumu. Tym razem znalazłam świetne zdjęcie dziadka z moją młodszą siostrą. Aż dziwię się, że do tej pory się uchowało. :)
Postanowiłam użyć go do zrobienia taga, a z pomocą przyszły mi papiery 7 Dots Studio - Dreamer.
Papiery z kolekcji Dreamer są niesamowite - wszystko na nich dobrze wygląda. :) Taga wycięłam z papieru Sweet Dreams i dodałam do niego elementy z arkusza Day Dreaming.
Przydatne okazały się też ozdobne elementy z arkusza 12x12 i kawałek sznurka.
Nie mogło również zabraknąć naklejek z arkusza 6x12.
Dodałam również nowy mini ćwiek cappuchino 5,5 mm, który, moim zdaniem, jest świetnym elementem każdego rodzaju pracy.
Na sam koniec zrobiłam kilka kropelek Glass Effekt Gel i gotowe!
Moja kolekcja rodzinnych tagów rośnie. A czy Wy lubicie tę formę przechowywania wspomnień?


Lista produktów ze sklepu, których użyłam do stworzenia taga:
7 Dots Studio - Dreamer, Sweet Dreams
7 Dots Studio - Dreamer, Day Dreaming
7 Dots Studio - Dreamer, Elementy 12x12
7 Dots Studio - Dreamer, Naklejki 6x12
Mini ćwieki cappuchino 5,5 mm
Glass Effekt Gel - przezroczysty
Klej Magic z precyzyjną koncówką

Pozdrawiam serdecznie,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz